×
Prekės krepšelyje
Krepšelyje nėra nė vienos prekės.
×
Pasirinkite banką
×
Prisijungti
Prisijungti
Pamiršau slaptažodį
Nauja registracija
Toggle navigation
Kategorija
Namų apyvokos reikmenys
Vonios kambarys ir tualetas
Vaikštynės senjorams
Neprigirdintiesiems
Viskas apie pirkimą
Pristatymo būdai
Mokėjimo būdai
Papildomos paslaugos
Grąžinimas ir garantija
Verslo sąlygos
Tercio Asistentas
Krepšelis:
0 vnt., 0,00 €
Prisijungti
Namų apyvokos reikmenys
Nuotolinio valdymo pultai
Prieš kritimą ir slydimą
Vonios kambarys ir tualetas
Dušo kėdės ir sėdynės
Kėdės be porankių
Kėdės su atlošu
Sėdynės sulankstomos
Kėdės su rankenomis
Kėdės pasukamos
Kėdės kampinės
Vonios sėdynės
Sėdynės virš vonios
Pakabinamos vonios sėdynės
Pasukamos vonios sėdynės
Paskyrimai į vonią
Vonios ir tualeto turėklai
Rankenos su siurbtuku
Fiksuoti turėklai
Vonios rankenos
Tualetų turėklai
Klozeto paaukštinimas
Tualeto kėdės
Apsauga nuo slydimo
XXL asortimentas
Vaikštynės senjorams
Vaikštynės su ratukais
Neprigirdintiesiems
Ausinės neprigirdintiesiems
Laidinės ausinės
Asmeniniai garso stiprintuvai
Indukcinės ausinės
Priedai
Garso stiprintuvai telefonui
Budíky a hodinky
Budíky vibrační
Budíky zábleskové
Verslo sąlygos
Pagrindinės nuostatos
Taisyklės ir sąlygos reglamentuoja pirkimo sutarties šalių, t. y. pardavėjo (Skandor s.r.o., Husova 1250/71, 301 00 Plzeň, Čekija, ID 29100194) ir pirkėjo, santykius.
Pirkėjas yra vartotojas arba įmonė. Vartotojas yra bet kuris asmuo, kuris ne verslo ar profesinės veiklos srityje sudaro sutartį su pardavėju ar kitaip su juo bendrauja. Verslininkas yra asmuo, kuris savarankiškai, savo sąskaita ir atsakomybe verčiasi komercine ar panašia veikla, ketindamas ją vykdyti nuolat ir siekdamas pelno. Vartotojų apsaugos tikslais verslininkas, be kita ko, apima bet kurį asmenį, kuris sudaro sutartis, susijusias su savo verslu, gamyba ar panašia veikla arba savarankiškai vykdydamas savo profesinę veiklą, arba bet kurį asmenį, kuris veikia verslininko vardu arba jo naudai.
Sutartis
Sutartis sudaroma pirkėjui priėmus pasiūlymą sudaryti sutartį pardavėjo interneto svetainėje, o tai įvyksta išsiuntus užsakymą atitinkamoje pardavėjo interneto svetainėje po to, kai pirkėjas prekes, kurios yra pirkimo sutarties objektas, įdeda į krepšelį.
Prieš išsiųsdamas užsakymą, pirkėjas turi teisę pakeisti reikalaujamą atlikimą (prekes krepšelyje), transportavimo ir mokėjimo būdą bei patikrinti visus užsakyme nurodytus duomenis. Pardavėjas neatsako už bet kokias pirkėjo padarytas ar duomenų perdavimo metu atsiradusias užsakymo klaidas. Pardavėjas patvirtins sutarties sudarymą pirkėjui pirkėjo nurodytu el. pašto adresu.
Išsiųsdamas užsakymą Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir sąlygomis, galiojančiomis ir įsigaliojusiomis užsakymo išsiuntimo dieną ir laiku, ir su jomis sutinka.
Pirkimo-pardavimo sutartimi pardavėjas įsipareigoja perduoti pirkėjui daiktą, kuris yra pirkimo objektas, o pirkėjas įsipareigoja priimti daiktą ir sumokėti pardavėjui pirkimo kainą. Nuosavybės teisė perduodama, kai pardavėjas perduoda daiktą pirmajam vežėjui, kad šis jį nugabentų pirkėjui.
Pardavėjas įvykdo pareigą perduoti daiktą pagal ankstesnę pastraipą, pristatydamas sutarto kiekio, kokybės ir dizaino daiktą į vietą, kurią Pirkėjas nurodė kaip pristatymo adresą, ir leisdamas Pirkėjui tvarkyti daiktą toje vietoje.
Žalos rizika pereina pirkėjui, kai jis priima prekę. Daikto sugadinimas, atsiradęs po to, kai daikto sugadinimo rizika perėjo pirkėjui, neturi įtakos pirkėjo prievolei sumokėti sutartą pirkimo kainą, išskyrus atvejus, kai žala atsirado dėl pardavėjo pareigų pažeidimo.
Kainos
Visos kainos yra sutartinės. Pardavėjo interneto svetainėje esančioje elektroninėje parduotuvėje kainos visada yra aktualios ir galiojančios.
Kainos yra galutinės, įskaitant teisės aktais nustatytą PVM ir kitus mokesčius bei rinkliavas, kurias vartotojas turi sumokėti, kad gautų prekes; pristatymo ir mokėjimo kainos nurodomos kaip atskiri užsakymo punktai, kai jis išsiunčiamas, ir neįtraukiamos į e. parduotuvėje nurodytų prekių kainas.
Pirkėjas gaus spektaklį už užsakymo metu galiojančią kainą. Ši kaina bus nurodyta užsakyme ir pranešime, patvirtinančiame prekių užsakymo gavimą.
Atsakomybė už defektus
Daiktas yra su trūkumais, jei jis neturi sutartų savybių. Pirkėjo teisė iš netinkamo įvykdymo grindžiama daikto trūkumu, kurį daiktas turi tuo metu, kai žalos rizika pereina pirkėjui, net jei jis atsiranda vėliau. Pirkėjo teisė taip pat atsiranda dėl vėliau atsiradusio defekto, kurį pardavėjas padarė pažeisdamas savo pareigas.
Pirkėjas kuo greičiau po to, kai praeina prekių sugadinimo rizika, apžiūri prekes ir įsitikina pristatytų prekių savybėmis ir kiekiu.
Vienai sutarties šaliai neįvykdžius pareigos perimti daiktą, kita šalis turi teisę parduoti daiktą, suteikusi sutarties neįvykdžiusiai šaliai papildomą pagrįstą laikotarpį daiktui perimti, apie tai pranešusi sutarties neįvykdžiusiai šaliai. Ši nuostata taip pat taikoma, jei šalis vėluoja sumokėti mokėjimą, kuris priklauso nuo daikto perdavimo.
Pardavėjas atsako pirkėjui už tai, kad daiktas būtų be trūkumų jo gavimo metu, ypač tuo metu, kai pirkėjas perėmė daiktą,
prekės turi savybes, dėl kurių šalys susitarė, o nesant susitarimo - tokias savybes, kurias pardavėjas ar gamintojas apibūdino arba kurių pirkėjas tikėjosi atsižvelgdamas į prekių pobūdį,
daiktas yra tinkamas naudoti pagal pardavėjo nurodytą paskirtį arba pagal paskirtį, kuriai tokios rūšies daiktai paprastai naudojami,
tai daiktas, kurio kiekis, matas ar svoris yra atitinkamas, ir
klausimas atitinka teisės aktų reikalavimus.
Jei defektas atsiranda per šešis mėnesius nuo prekės gavimo, laikoma, kad prekė buvo sugadinta jos gavimo metu.
Pirkėjas turi teisę pasinaudoti teise pareikšti pretenziją dėl vartojimo prekių defektų, atsiradusių per dvidešimt keturis mėnesius nuo jų gavimo, tačiau tai netaikoma:
už mažesnę kainą parduoto daikto defektas, dėl kurio buvo susitarta dėl mažesnės kainos,
nusidėvėjimas dėl įprasto naudojimo,
naudoto daikto atveju - defektas, atitinkantis daikto naudojimo ar nusidėvėjimo laipsnį, kurį daiktas turėjo, kai pirkėjas jį perėmė; arba
į kitas bylas, jei to reikalauja bylos pobūdis.
Teisė į netinkamą įvykdymą pirkėjui nepriklauso, jei prieš perimdamas daiktą pirkėjas žinojo, kad daiktas turi trūkumų, arba jei pirkėjas pats sukėlė trūkumus.
Jei daiktas turi trūkumų, kuriuos pardavėjas privalo kompensuoti, ir jei daiktas parduodamas už mažesnę kainą arba jei tai yra naudotas daiktas, pirkėjas turi teisę į pagrįstą nuolaidą, o ne teisę pakeisti daiktą.
Jei netinkamas įvykdymas yra esminis sutarties pažeidimas, pirkėjas turi teisę
ištaisyti defektą pateikiant naują daiktą be defekto arba pateikiant trūkstamą daiktą, nebent tai būtų neprotinga atsižvelgiant į defekto pobūdį, tačiau jei defektas susijęs tik su daikto dalimi, pirkėjas gali reikalauti tik pakeisti dalį; jei tai neįmanoma, jis gali atsisakyti sutarties. Tačiau jei tai neproporcinga atsižvelgiant į defekto pobūdį, ypač jei defektą galima pašalinti be nepagrįsto delsimo, pirkėjas turi teisę reikalauti, kad defektas būtų pašalintas nemokamai,
pašalinti defektą remontuojant daiktą,
pagrįstą pirkimo kainos nuolaidą arba
atsisakyti sutarties.
Jei defektas yra neesminis sutarties pažeidimas, pirkėjas turi teisę reikalauti, kad defektas būtų pašalintas, arba gauti pagrįstą pirkimo kainos nuolaidą.
Kol pirkėjas nepasinaudoja teise į pirkimo kainos nuolaidą arba nenutraukia sutarties, pardavėjas gali pateikti tai, ko trūksta, arba ištaisyti teisinį trūkumą. Kitus defektus pardavėjas gali ištaisyti pataisydamas daiktą arba savo nuožiūra pristatydamas naują daiktą. Jei pristatoma nauja prekė, pirkėjas privalo grąžinti originalią prekę pardavėjui pardavėjo sąskaita.
Kol pirkėjas nepasinaudoja teise į pirkimo kainos nuolaidą arba nenutraukia sutarties, pardavėjas gali pateikti tai, ko trūksta, arba ištaisyti teisinį trūkumą. Kitus defektus pardavėjas gali ištaisyti pataisydamas daiktą arba savo nuožiūra pristatydamas naują daiktą. Jei pristatoma nauja prekė, pirkėjas privalo grąžinti originalią prekę pardavėjui pardavėjo sąskaita.
Pirkėjas pateikia pretenziją dėl pristatytų prekių telefonu, elektroniniu paštu arba korespondencijos būdu, naudodamasis Pardavėjo interneto svetainėje nurodytais kontaktiniais duomenimis; vėliau Pirkėjas informuojamas apie pretenzijos nagrinėjimo tvarką. Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas išspręsti visus skundus ir informuoti Pirkėją apie skundo nagrinėjimo eigą.
Garantijos sąlygos
Garantuodamas kokybę, pardavėjas įsipareigoja, kad daiktas tam tikrą laiką bus tinkamas naudoti pagal įprastą paskirtį arba išlaikys įprastas savybes. Šiam poveikiui priskiriamas prekės garantinio laikotarpio arba galiojimo laiko nurodymas ant pakuotės arba reklamoje. Garantija taip pat gali būti suteikiama atskiroms prekės dalims.
Garantinis laikotarpis skaičiuojamas nuo daikto pristatymo pirkėjui; jei daiktas buvo išsiųstas pagal sutartį, jis skaičiuojamas nuo daikto pristatymo į paskirties vietą. Pirkėjas neturi teisės į garantiją, jei defektas atsirado dėl išorinio įvykio po to, kai daikto sugadinimo rizika perėjo pirkėjui.
Pardavėjo kokybės garantija suteikiama 24 mėnesių laikotarpiui, jei nenurodyta kitaip.
Sutarties atsisakymas
Vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties per penkiolika dienų. Pirmame sakinyje nurodytas terminas skaičiuojamas nuo prekių gavimo dienos. Atsisakyti sutarties galima telefonu arba susirašinėjant Pardavėjo interneto svetainėje nurodytais kontaktiniais duomenimis.
Vartotojas negali atsisakyti sutarties dėl prekių, kurios buvo pritaikytos vartotojo pageidavimams arba jo asmeniui, dėl greitai gendančių prekių arba prekių, kurios buvo negrįžtamai sumaišytos su kitomis prekėmis po pristatymo, tiekimo.
Jei vartotojas atsisako sutarties, vartotojas nepagrįstai nedelsdamas, ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo sutarties atsisakymo, pirkėjo sąskaita pristato arba pasirūpina, kad pardavėjui būtų pristatytos iš pardavėjo gautos prekės.
Vartotojas grąžina prekes sukomplektuotas, su visais dokumentais, nesugadintas, švarias, pageidautina su originalia pakuote, tokios būklės ir vertės, kokios prekės buvo gautos.
Vartotojas atsako pardavėjui už bet kokį prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl to, kad su prekėmis buvo elgiamasi ne taip, kaip būtina atsižvelgiant į jų pobūdį ir savybes.
Jei vartotojas atsisako sutarties, pardavėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo grąžina vartotojui visus iš vartotojo pagal sutartį gautus pinigus. Pardavėjas neprivalo grąžinti gautų lėšų, kol vartotojas neperdavė pardavėjui prekių, kurios yra sutarties dalykas.
Pirkėjas negali atsisakyti sutarties arba reikalauti pristatyti naują prekę, jei negali grąžinti prekės tokios pat būklės, kokios ją gavo. Tai netaikoma,
jei būklė pasikeitė dėl patikrinimo, atlikto siekiant nustatyti daikto defektą,,
jei pirkėjas naudojo prekę prieš nustatant defektą,
jei pirkėjas savo veiksmais ar neveikimu nesukėlė negalimumo grąžinti daiktą nepakeistos būklės, arba
jei pirkėjas pardavė daiktą prieš nustatant defektą, jei jis sunaudojo daiktą arba pakeitė įprastai naudojamą daiktą; jei taip atsitiko tik iš dalies, pirkėjas grąžina pardavėjui tai, ką dar galima grąžinti, ir atlygina pardavėjui tiek, kiek jis turėjo naudos iš daikto naudojimo.
Asmens duomenų apsauga
Pardavėjas, kaip duomenų valdytojas, tvarko pirkėjų, registruotų naudotojų ir komercinius pranešimus užsisakiusių naudotojų (toliau - asmens duomenų subjektai) asmens duomenis; asmens duomenys tvarkomi tik tiek, kiek juos tiesiogiai pateikia asmens duomenų subjektai, iš trečiųjų šalių gauti asmens duomenys netvarkomi.
Pardavėjas pareiškia, kad visus asmens duomenis laiko konfidencialiais. Asmens duomenys niekada nebus atskleidžiami ar teikiami trečiosioms šalims, išskyrus toliau nurodytus atvejus, atsižvelgiant į tokių duomenų tvarkymo tikslą.
Pardavėjas pareiškia, kad visi asmens duomenys tvarkomi taip, kad būtų užtikrintas tinkamas asmens duomenų saugumas, įskaitant jų apsaugą techninėmis ir organizacinėmis priemonėmis nuo neleistino ar neteisėto tvarkymo ir nuo atsitiktinio praradimo, sunaikinimo ar sugadinimo.
Asmens duomenų tvarkymo tikslas ir teisinis pagrindas yra pirkimo sutarties dėl užsakytų prekių pristatymo tarp pardavėjo ir pirkėjo sudarymas ir vykdymas, taip pat pardavėjo teisinių prievolių vykdymas (pvz., mokestinių dokumentų su pirkėjų asmens duomenimis archyvavimas mažiausiai 10 metų). Nepateikus asmens duomenų, pirkimo sutartis dėl užsakytų prekių pristatymo negali būti sudaryta. Asmens duomenų, susijusių su registruoto naudotojo paskyra arba su naudotojo komercinių pranešimų prenumerata, tvarkymo teisinis pagrindas yra savanoriškas atitinkamo naudotojo sutikimas, kuris gali būti bet kada atšauktas.
Asmens duomenys tvarkomi tiek, kiek būtina jų tvarkymo tikslui pasiekti, ir tik tiek laiko, kiek tai būtina (pirkimo sutarties, sudarytos užsakius prekes, vykdymo atveju pirkėjo asmens duomenys tvarkomi ne ilgiau kaip iki prekių garantinių defektų šalinimo termino pabaigos; tai neužkerta kelio tolesniam asmens duomenų tvarkymui kitu teisiniu pagrindu, pvz., siekiant įvykdyti teisinę prievolę archyvuoti mokestinius dokumentus su asmens duomenimis ne trumpiau kaip 10 metų). Asmens duomenys, tvarkomi remiantis registruoto naudotojo arba komercinius pranešimus užsisakiusio naudotojo sutikimu, tvarkomi ne ilgiau kaip penkerius metus arba tol, kol registruotas naudotojas atšaukia sutikimą.
Pasibaigus ankstesnėje dalyje nurodytam būtinam laikui, Pardavėjas ištrina tvarkomus asmens duomenis ne vėliau kaip per 30 dienų; tas pats galioja ir atšaukus sutikimą tvarkyti asmens duomenis tais atvejais, kai asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas yra duotas sutikimas.
Jei duomenų subjektas pardavėjui pateikia trečiosios šalies asmens duomenis, duomenų subjektas privalo apie tai informuoti atitinkamą trečiąją šalį ir užtikrinti trečiosios šalies sutikimą su šiomis sąlygomis.
Asmens duomenys ir informacija, pavyzdžiui, Pardavėjo svetainės lankytojo IP adresas, apsilankymo svetainėje data ir laikas, informacija apie naudojamą interneto naršyklę arba naršyklės kalbos nustatymus ir atskirus peržiūrėtus tinklalapius, gali būti tvarkomi automatiškai. Visa ši informacija yra anoniminė ir negali būti priskirta konkrečiam asmeniui. Pardavėjas taip pat gali automatiškai apdoroti vadinamuosius slapukus, kad palengvintų informacinės visuomenės paslaugų teikimą pagal Direktyvos 95/46/EB nuostatas dėl slapukų ar panašių priemonių paskirties. Vartotojai turi galimybę atsisakyti saugoti slapukus ar panašias priemones savo galiniuose įrenginiuose, pvz., naršyklėje įjungdami anoniminio naršymo funkciją.
Pardavėjas automatiškai nepriima jokių individualių sprendimų, kaip apibrėžta BDAR 22 straipsnyje.
Tvarkomi asmens duomenys perduodami trečiosioms šalims tik tais atvejais ir tik tokia apimtimi, kuri būtina jų tvarkymo tikslui pasiekti. Visų pirma tai apima asmens duomenų perdavimą vežėjams, vežantiems prekes iš pardavėjo pirkėjui arba grąžinantiems prekes priešinga kryptimi, asmens duomenų perdavimą paslaugoms, kurios atlieka ir renka naudotojų vertinimus internetinėse parduotuvėse (pvz., "Heureka" ir kt.), ir asmens duomenų perdavimą mokėjimo paslaugų teikėjams.
Mokant kredito kortele, Pardavėjas neturi informacijos apie Pirkėjo naudojamą kredito kortelę; šią informaciją turi tik saugūs mokėjimo vartai ir atitinkama banko įstaiga.
Asmens duomenų subjektas turi teisę bet kuriuo metu atšaukti savo sutikimą tvarkyti asmens duomenis, teisę ištaisyti ar papildyti savo asmens duomenis, teisę prašyti apriboti jų tvarkymą, teisę nesutikti su asmens duomenų tvarkymu arba pateikti skundą dėl asmens duomenų tvarkymo, teisę susipažinti su savo asmens duomenimis ir būti informuotas apie savo asmens duomenų tvarkymo apimtį ar būdą, teisę prašyti perduoti savo asmens duomenis, teisę būti informuotam apie savo asmens duomenų saugumo pažeidimą ir teisę ištrinti savo asmens duomenis. Visomis šiomis teisėmis galima pasinaudoti kreipiantis į Pardavėją elektroniniu arba popieriniu paštu Pardavėjo interneto svetainėje nurodytais kontaktiniais duomenimis; Pardavėjas duomenų subjekto prašymą išnagrinėja nepagrįstai nedelsdamas, tačiau visada per 30 dienų nuo jo gavimo. Duomenų subjektas taip pat turi teisę pateikti skundą Asmens duomenų apsaugos tarnybai.
Neteisminis ginčų sprendimas
Jeigu tarp Pardavėjo ir Pirkėjo - vartotojo kyla vartojimo ginčas iš pirkimo-pardavimo ar paslaugų teikimo sutarties, kurio nepavyksta išspręsti abipusiu susitarimu, vartotojas gali pateikti pasiūlymą dėl tokio ginčo sprendimo ne teismo tvarka nurodytam vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektui: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba,
https://vvtat.lt/
, Biudžetinė įstaiga, Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius,
tarnyba@vvtat.lt
, +370 5 262 6751. Vartotojai taip pat gali naudotis Europos Komisijos sukurta internetine ginčų sprendimo platforma adresu
ec.europa.eu/consumers/odr/
.
Šios verslo sąlygos galioja ir įsigalioja nuo 2018-05-25.